|
miasto kowalMiasto Kowal
|
| Miejska Komisja Wyborcza w Kowalu
Adres: w Urzędzie Miejskim w Kowalu, ul. Piwna 24, 87-820 Kowal
|
| Imię i nazwisko |
Stanowisko |
| Kowalska Klara Józefa |
Przewodniczący |
| Rogalski Tomasz Marian |
Zastępca Przewodniczącego |
| Dorsz Edyta |
Członek |
| Jas Alina Longina |
Członek |
| Jasińska Krystyna |
Członek |
| Karpiński Wiesław |
Członek |
| Skowrońska Wiesława Maria |
Członek |
| Szatkowska Maria |
Członek |
| Wyżykowska Bożena |
Członek |
|
|
12.09.2018 - 14:00 - 15:30
13.09.2018 - 13:00 - 15:00
14.09.2018 - 13:00 - 15:00
15.09.2018 - 10:00 - 12:00
17.09.2018 - 13:00 - 24:00
18.09.2018 - 13:00 - 15:00
19.09.2018 - 13:00 - 15:00
20.09.2018 - 13:00 - 15:00
21.09.2018 - 13:00 - 15:00
24.09.2018 - 13:00 - 15:00
25.09.2018 - 13:00 - 15:00
26.09.2018 - 13:00 - 24:00 |
|
gmina baruchowoGmina Baruchowo
|
| Gminna Komisja Wyborcza w Baruchowie
Adres: w Urzędzie Gminy w Baruchowie
87-821 Baruchowo
|
| Imię i nazwisko |
Stanowisko |
| Mrozowicz Hanna Urszula |
Przewodniczący |
| Gawłowska Joanna |
Zastępca Przewodniczącego |
| Maciejewska Jadwiga |
Członek |
| Maślanka Katarzyna |
Członek |
| Osmałek Inga |
Członek |
| Piotrowska Małgorzata |
Członek |
| Podgórska Iwona Grażyna |
Członek |
| Rempalska Zofia Jadwiga |
Członek |
| Ryniec Elżbieta |
Członek |
|
|
13 września w godz. 13.00 - 15.00, 14 września w godz. 13.00 - 16.00, 15 września w godz. 10.00 - 12.00, 17 września w godz. 10.00 - 14.00 i 19.00 - 24.00, 19 września 2018 r. w godz. 10.00 - 12.00, 20 września w godz. 13.00 - 14.00, 21 września w godz. 13.00 - 15.00, 24 września w godz. 14.00 - 16.00, 25 września w godz. 10.00 - 11.00, 26 września w godz. 9.00 - 11.00 i 21.00 - 24.00 |
|
gmina boniewoGmina Boniewo
|
| Gminna Komisja Wyborcza w Boniewie
Adres: w Urzędzie Gminy w Boniewie
87-851 Boniewo, ul. Szkolna 28
pok. nr 6A
|
| Imię i nazwisko |
Stanowisko |
| Witczak Iwona Wioletta |
Przewodniczący |
| Majewska Gabriela Maria |
Zastępca Przewodniczącego |
| Jędrzejewski Sławomir Jan |
Członek |
| Kakaryga Ewa |
Członek |
| Kotłowski Jan Bogusław |
Członek |
| Kucharska Honorata Halina |
Członek |
| Nowakowska Anna Wanda |
Członek |
| Pińska Katarzyna |
Członek |
| Rakowska Joanna |
Członek |
|
|
ŚRODA - 12-09-2018 - w godz. od 14.00 do 16.00
CZWARTEK - 13-09-2018 - w godz. od 12.00 do 15.00
PIĄTEK - 14-09-2018 - w godz. od 12.00 do 15.00
SOBOTA - 15-09-2018 - w godz. od 08.00 do 10.00
PONIEDZIAŁEK - 17-09-2018 - w godz. od 14.00 do 24.00 ŚRODA - 19-09-2018 - w godz. od 14.00 do 15.00
CZWARTEK - 20-09-2018 - w godz. od 14.00 do 15.00
PIĄTEK - 21-09-2018 - w godz. od 14.00 do 15.00
SOBOTA - 22-09-2018 - w godz. od 8.00 do 9.00
PONIEDZIAŁEK - 24-09-2018 - w godz. od 12.00 do 15.00
WTOREK - 25-09-2018 w godz. od 12.00 do 15.00
ŚRODA - 26-09-2018 w godz. od 15.00 do 24.00 |
|
gmina brzeszcz kujawskiGmina Brześć Kujawski
|
| Miejska Komisja Wyborcza w Brześciu Kujawskim
Adres: w Urzędzie Miejskim w Brześciu Kujawskim, ul. Al.W. Łokietka 1A, 87-800 Brześć Kujawski
|
| Imię i nazwisko |
Stanowisko |
| Borkowski Władysław Wojciech |
Przewodniczący |
| Nobis Teresa |
Zastępca Przewodniczącego |
| Drabik Anna |
Członek |
| Gruszecka Halina Maria |
Członek |
| Hybiński Kazimierz |
Członek |
| Myszyńska Magdalena |
Członek |
| Nowacka Ewa Eufemia |
Członek |
| Płockier Marek Michał |
Członek |
| Ryniec Beata |
Członek |
|
|
W dniu 12.09.2018 - godz. 14:15 - 15:15 Ewa Nowacka, Kazimierz Hybiński, Teresa Nobis, Magdalena Myszyńska, Anna Drabik. W dniu 13.09.2018 - godz 9:00 - 12:00. Ewa Nowacka, Halina Gruszecka, Anna Drabik, Władysław Borkowski, Artur Ochociński. W dniu 13.09.2018 - godz 12:00 - 15:00. Artur Ochociński, Marek Płockier, Władysław Borkowski, Halina Gruszecka, Kazimierz Hybiński. W dniu 14.09.2018 - godz 9:00 - 12:00. Ewa Nowacka, Anna Drabik, Halina Gruszecka, Władysław Borkowski, Magdalena Myszyńska. W dniu 14.09.2018 - godz 12:00 - 15:00. Teresa Nobis, Magdalena Myszyńska, Artur Ochociński, Kazimierz Hybiński, Marek Płockier. W dniu 15.09.2018 - godz 10:00 - 12:00. Magdalena Myszyńska, Kazimierz Hybiński, Władysław Borkowski, Artur Ochociński, Anna Drabik. W dniu 17.09.2018 - godz 10:00 - 17:00. Anna Drabik, Teresa Nobis, Marek Płockier, Kazimierz Hybiński, Halina Gruszecka. W dniu 17.09.2018 - godz 17:00 - 24:00. Halina Gruszecka, Magdalena Myszyńska, Ewa Nowacka, Artur Ochociński, Władysław Borkowski.
W dniu 19.09.2018 - godz. 13.00-15.00 Ewa Nowacka,Teresa Nobis,Kazimierz Hybiński. W dniu 20.09.2018 -godz.13.00-15.00 Halina Gruszecka,Artur Ochociński, Ewa Nowacka. W dniu 21.09.2018 -godz. 13.00-15.00 Magdalena Myszyńska, Anna Drabik, Władysław Borkowski. W dniu 24.09.2018 - godz. 13.00-15.00 Anna Drabik,Magdalena Myszyńska,Marek Płockier. W dniu 25.09.2018 - godz.13.00-15.00 Artur Ochociński, Teresa Nobis, Władysław Borkowski. W dniu 26.09.2018 godz. 13.00-18.30 Marek Płockier, Anna Drabik, Halina Gruszecka,Magdalena Myszyńska.
W dniu 26.09.2018 godz.. 18.30-24.00 Artur Ochociński, Władysław Borkowski, Teresa Nobis, Kazimierz Hybiński. |
|
gmina chocenzGmina Choceń
|
| Gminna Komisja Wyborcza w Choceniu
Adres: Urząd Gminy w Choceniu
ul .Sikorskiego 12
87-850 Choceń
|
| Imię i nazwisko |
Stanowisko |
| Hoffman Aneta |
Przewodniczący |
| Pułanecka Renata Anna |
Zastępca Przewodniczącego |
| Bącela-Bagińska Małgorzata Beata |
Członek |
| Dorsz Janina |
Członek |
| Jatczak Marek |
Członek |
| Klonowska Aneta |
Członek |
| Skoczylas Marian Stanisław |
Członek |
| Walczak Tadeusz |
Członek |
| Wojtalik Krzysztof |
Członek |
|
|
PLAN PRACY GMINNEJ KOMISJI WYBORCZEJ W CHOCENIU
od 13.09.2018 r. do 17.09.2018 r. -------------------------------------------------------------------------------------- DATA 12.09.2018
Godziny dyżuru 13.00-15.00 Skład Komisji:
Małgorzata Bącela-Bagińska, Janina Dorsz, Aneta Hoffman, Marek Jatczak, Renata Anna Pułanecka, Marian Stanisław Skoczylas, Tadeusz Walczak, Krzysztof Wojtalik, Bartłomiej Wojtczak -------------------------------------------------------------------------------------- DATA 13.09.2018
Godziny dyżuru 10.00-15.00 Skład Komisji:
Janina Dorsz, Renata Anna Pułanecka, Marian Stanisław Skoczylas, Krzysztof Wojtalik, Bartłomiej Wojtczak
------------------------------------------------------------------------------------- DATA 14.09.2018
Godziny dyżuru 08.00-15.00 Skład Komisji:
Małgorzata Bącela-Bagińska, Janina Dorsz, Marek Jatczak, Renata Anna Pułanecka, Tadeusz Walczak, Krzysztof Wojtalik
-------------------------------------------------------------------------------------- DATA 15.09.2018
Godziny dyżuru 08.00-11.00 Skład Komisji:
Małgorzata Bącela-Bagińska, Janina Dorsz, Aneta Hoffman, Renata Anna Pułanecka, Marian Stanisław Skoczylas -------------------------------------------------------------------------------------- DATA 17.09.2018
Godziny dyżuru 08.00-14.00 Skład Komisji:
Janina Dorsz, Aneta Hoffman, Marian Stanisław Skoczylas, Krzysztof Wojtalik, Bartłomiej Wojtczak -------------------------------------------------------------------------------------- DATA 17.09.2018
Godziny dyżuru 14.00-20.00 Skład Komisji:
Małgorzata Bącela-Bagińska, Aneta Hoffman, Marek Jatczak, Tadeusz Walczak, Krzysztof Wojtalik
-------------------------------------------------------------------------------------- DATA 17.09.2018
Godziny dyżuru 20.00-24.00 Skład Komisji:
Małgorzata Bącela-Bagińska, Janina Dorsz, Aneta Hoffman, Marek Jatczak, Renata Anna Pułanecka, Marian Stanisław Skoczylas, Tadeusz Walczak, Krzysztof Wojtalik, Bartłomiej Wojtczak
-------------------------------------------------------------------------------------- DATA 18.09.2018
Godziny dyżuru 09.00-13.00 Skład Komisji: Aneta Hoffman, Marek Jatczak, Tadeusz Walczak, Krzysztof Wojtalik -------------------------------------------------------------------------------------- DATA 19.09.2018
Godziny dyżuru 09.00-13.00 Skład Komisji: Aneta Hoffman, Marian Stanisław Skoczylas, Krzysztof Wojtalik, Tadeusz Walczak
-------------------------------------------------------------------------------------- DATA 20.09.2018
Godziny dyżuru 09.00-13.00 Skład Komisji: Aneta Hoffman, Janina Dorsz, Marek Jatczak, Krzysztof Wojtalik -------------------------------------------------------------------------------------- DATA 21.09.2018
Godziny dyżuru 09.00-13.00 Skład Komisji: Aneta Hoffman, Janina Dorsz, Krzysztof Wojtalik, Marian Stanisław Skoczylas.
-------------------------------------------------------------------------------------- DATA 22.09.2018
Godziny dyżuru 09.00-13.00 Skład Komisji: Małgorzata Bącela-Bagińska, Janina Dorsz, Renata Anna Pułanecka, Krzysztof Wojtalik HARMONOGRAM DYŻURÓW
CZŁONKÓW GMINNEJ KOMISJI WYBORCZEJ
w Choceniu
w dniach od 24.09.2018 do 28.09.2018 Urząd Gminy Choceń
Pokój nr 5 Tel. 54- 284-66-17 24 wrzesień
/poniedziałek/ Godz. 11:00 – 14:00 25 wrzesień
/wtorek/ Godz. 14:00 – 17:00 26 wrzesień
/środa/ Godz. 12:00 - 24:00 27 wrzesień
/czwartek/ Godz. 9:00 – 11:00 28 wrzesień
/piątek/ Godz. 9:00 -11:00 |
|
miasto i gmina chodeczMiasto I Gmina Chodecz
|
| Miejska Komisja Wyborcza w Chodczu
Adres: w Urzędzie Miasta i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz
|
| Imię i nazwisko |
Stanowisko |
| Bielecka Dorota |
Przewodniczący |
| Zakrzewska Laura Barbara |
Zastępca Przewodniczącego |
| Biernacka Karina Ewa |
Członek |
| Glica Barbara Magdalena |
Członek |
| Idziaszczyk Joanna Anita |
Członek |
| Koza Arkadiusz Andrzej |
Członek |
| Kubiak Joanna |
Członek |
| Nowakowska Maria Monika |
Członek |
| Nowakowski Benedykt Adam |
Członek |
|
|
12.09.2018 - 14.00-15.00
13.09.2018 - 13.00-15.00
14.09.2018 - 13.00-16.00
15.09.2018 - 09.00-12.00
17.09.2018 - 09.00-24.00
18.09.2018 - 09.00-15.00
19.09.2018 - 9.00-12.00
20.09.2018 - 8.00-10.00
21.09.2018 - 8.00-10.00
22.09.2018 - 9.00-11.00
24.09.2018 - 8.00-10.00
25.09.2018 - 13.00-15.00
26.09.2018 - 15.00-24.00
27.09.2018 - 13.00-15.00
28.09.2018 - 9.00-11.00
01.10.2018 - 15.00-17.00
02.10.2018 - 8.00-10.00
03.10.2018 - 15.00-17.00
04.10.2018 - 8.00-10.00
05.10.2018 - 8.00-10.00
08.10.2018 - 8.00 - 10.00
09.10.2018 - 15.00 - 17.00
10.10.2018 - 8.00 - 10.00
11.10.2018 - 8.00 - 10.00
12.10.2018 - 8.00 - 10.00
15.10.2018 - 8.00 - 10.00
16.10.2018 - 8.00 - 10.00
17.10.2018 - 8.00 - 10.00
18.10.2018 - 15.00 - 17.00
19.10.2018 - 9.00 - 12.00
20.10.2018 - 9.00 - 11.00
21.10.2018 - 9.00 - 11.00
21.10.2018 - 15.00 - 17.00
21.10.2018 - 20.00 - 00.00
22.10.2018 - od 00.00 |
|
gmina fabiankiGmina Fabianki
|
| Gminna Komisja Wyborcza w Fabiankach
Adres: w Urzędzie Gminy w Fabiankach, Fabianki 4, 87-811 Fabianki
|
| Imię i nazwisko |
Stanowisko |
| Prylińska Marta |
Przewodniczący |
| Słomczewska Małgorzata |
Zastępca Przewodniczącego |
| Błaszkiewicz Iwona Ewa |
Członek |
| Celmer Agnieszka |
Członek |
| Chróściel Paweł Bogumił |
Członek |
| Lewandowska Magdalena |
Członek |
| Stasiaczyk Jolanta Anna |
Członek |
| Stawisińska Beata |
Członek |
| Stawisińska Jadwiga |
Członek |
|
|
12.09.2018 r. - Środa - 14:00 – 15:30
13.09.2018 r. - Czwartek - 14:00 – 15:30
14.09.2018 r. - Piątek - 12:00 – 14:00
15.09.2018 r. - Sobota - 13:00 – 15:00
17.09.2018 r. - Poniedziałek - 8:00 – 24:00
18.09.2018 r. - Wtorek - 15:00 – 17:00
19.09.2018 r. - Środa - 14:00 – 15:30
20.09.2018 r. - Czwartek - 14:00 – 16:00
21.09.2018 r. - Piątek - 8:00 – 10:00
24.09.2018 r. - Poniedziałek - 14:00 – 15:30
25.09.2018 r. - Wtorek - 14:00 – 17:00
26.09.2018 r. - Środa - 8:00 – 24:00
27.09.2018 r. - Czwartek - 14:00 – 15:30
28.09.2018 r. - Piątek - 12:00 – 14:00
01.10.2018 r. - Poniedziałek - 14:00 - 15:30 |
|
gmina izbica kujawskaGmina Izbica Kujawska
|
| Miejska Komisja Wyborcza w Izbicy Kujawskiej
Adres: w Urzędzie Miejskim w Izbicy Kujawskiej, ul.Marszałka Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska
|
| Imię i nazwisko |
Stanowisko |
| Radomski Wojciech Zbigniew |
Przewodniczący |
| Gawroński Zbigniew Ryszard |
Zastępca Przewodniczącego |
| Biernacki Grzegorz |
Członek |
| Kubacki Piotr Józef |
Członek |
| Kurlapska Agnieszka |
Członek |
| Nadolny Janusz Kazimierz |
Członek |
| Sikorski Wiesław Adam |
Członek |
| Wojasińska Małgorzata |
Członek |
| Wróblewski Kamil Sebastian |
Członek |
|
|
20.09.2018 12:00 – 13:00
21.09.2018 12:00 – 13:00
24.09.2018 12:00 – 13:00
25.09.2018 12:00 – 13:00
26.09.2018 15:00 – 24:00
27.09.2018 12:00 – 13:00 |
|
gmina kowalGmina Kowal
|
| Gminna Komisja Wyborcza w Kowalu
Adres: w Urzędzie Gminy w Kowalu, ul. Piwna 33, 87-820 Kowal
|
| Imię i nazwisko |
Stanowisko |
| Maciejewska Joanna |
Przewodniczący |
| Snopkowska Grażyna |
Zastępca Przewodniczącego |
| Gralak Maciej Paweł |
Członek |
| Gralak Wiesław |
Członek |
| Grzywacz Marta |
Członek |
| Jastrzębska Joanna Elżbieta |
Członek |
| Kozłowski Tadeusz |
Członek |
| Rybacki Jan Stanisław |
Członek |
| Sidwa Anna |
Członek |
|
|
w dniu 12.09.2018 r. - od godz. 14:30 do godz. 15:00, w dniu 13.09.2018 r. - od godz. 13:00 do godz. 15:00, w dniu 14.09.2018 r. - od godz. 13:00 do godz. 15:00, w dniu 15.09.2018 r. - od godz. 13:00 do godz. 15:00, w dniu 17.09.2018 r. - od godz. 16:00 do godz. 24:00, w dniu 18.09.2018 r. - od godz. 13:00 do godz. 15:00, w dniu 19.09.2018 r. - od godz. 13:00 do godz. 15:00, w dniu 20.09.2018 r. - od godz. 13:00 do godz. 15:00, w dniu 21.09.2018 r. - od godz. 13:00 do godz. 15:00, w dniu 22.09.2018 r. - od godz. 13:00 do godz. 15:00, w dniu 24.09.2018 r. - od godz. 13:00 do godz. 15:00, w dniu 25.09.2018 r. - od godz. 13:00 do godz. 15:00, w dniu 26.09.2018 r. - od godz. 16:00 do godz. 24:00. |
|
gmina lubanieGmina Lubanie
|
| Gminna Komisja Wyborcza w Lubaniu
Adres: w Urzędzie Gminy w Lubaniu, 87-732 Lubanie
|
| Imię i nazwisko |
Stanowisko |
| Chaberski Michał |
Przewodniczący |
| Hołtyn Kamila Dorota |
Zastępca Przewodniczącego |
| Agacka Marlena Elżbieta |
Członek |
| Babiarczyk Ewelina Ludmiła |
Członek |
| Cichowlas Ewa Agnieszka |
Członek |
| Ćwiklińska Magdalena Monika |
Członek |
| Lipka Elżbieta |
Członek |
| Sołtysiak Izabela |
Członek |
| Woźniak Renata |
Członek |
|
|
12.09.2018, 14.00 - 15.30, 13-09-2018, 15.30 – 19.00, 14-09-218, 15.30 – 19.00, 15-09-2018, 09.00 – 13.00. 17-09-2018,16.00 - 24.00, 18-09-2018, 15.30 – 18.00, 19-09-2018 15.30 – 18.00, 20-09-2018 15.30 – 18.00, 21-09-2018, 15.30 – 18.00, 24-09-2018,15.30 – 18.00, 25-09-2018, 15.30 – 18.00, 26-09-2018 18.00 - 24.00 |
|
gmina lubienz kujawskiGmina Lubień Kujawski
|
| Miejska Komisja Wyborcza w Lubieniu Kujawskim
Adres: w Urzędzie Miejskim w Lubieniu Kujawskim, ul. Wojska Polskiego 29, 87-840 Lubień Kujawski
|
| Imię i nazwisko |
Stanowisko |
| Deicka Elżbieta Anna |
Przewodniczący |
| Kosmalska Emilia |
Zastępca Przewodniczącego |
| Adryjańczyk Małgorzata |
Członek |
| Gierkowski Bogusław |
Członek |
| Jakubowska Joanna |
Członek |
| Jędrzejewski Józef Andrzej |
Członek |
| Kaczmarek Piotr Edward |
Członek |
| Skibińska Katarzyna Ewelina |
Członek |
| Wiśniewska Wiktoria |
Członek |
|
|
12.09.2018 - od 14:30 do 15:30
13.09.2018 - od 12:00 do 15:00
14.09.2018 - od 12:00 do 15:00
15.09.2018 - od 10:00 do 13:00
17.09.2018 - od 16:00 do 24:00
18.09.2018 - od 13:00 do 15:00
19.09.2018 - od 13:00 do 15:00
20.09.2018 - od 13:00 do 15:00
21.09.2018 - od 13:00 do 15:00
22.09.2018 - od 13:00 do 15:00
24.09.2018 - od 13:00 do 15:00
25.09.2018 - od 13:00 do 15:00
26.09.2018 - od 16:00 do 24:00 |
|
gmina lubraniecGmina Lubraniec
|
| Miejska Komisja Wyborcza w Lubrańcu
Adres: w Urzędzie Miejskim w Lubrańcu, ul. Brzeska 49, 87-890 Lubraniec
|
| Imię i nazwisko |
Stanowisko |
| Twardowska Magdalena |
Przewodniczący |
| Szyburska Agnieszka |
Zastępca Przewodniczącego |
| Brzeziński Jarosław |
Członek |
| Gołębiowska Anna Iwona |
Członek |
| Jankowski Stanisław Daniel |
Członek |
| Kubiak Jadwiga |
Członek |
| Niezbrzycki Jakub Tomasz |
Członek |
| Serkowski Stanisław Jerzy |
Członek |
| Sobieraj Emilia |
Członek |
|
|
12 września 2018 r. (środa) – godz. 14:00 – 15:00; 13 września 2018 r. (czwartek) – godz. 8:00 – 15:00; 14 września 2018 r. (piątek) – godz. 8:00 – 15:00; 15 września 2018 r. (sobota) – godz. 8:00 – 14:00;
17 września 2018 r. (poniedziałek) – godz. 8:00 – 24:00 ;18 września 2018 r. (wtorek) – godz. 8:00 – 15:00 ;19 września 2018 r. (środa) – godz. 8:00 – 15:00 ;20 września 2018 r. (czwartek) – godz. 8:00 – 15:00 21 września 2018 r. (piątek) – godz. 8:00 – 15:00 ;24 września 2018 r. (poniedziałek) – godz. 8:00 – 15:00;
25 września 2018 r. (wtorek) – godz. 8:00 – 15:00 ;26 września 2018 r. (środa) – godz. 8:00 – 24:00 |
|
gmina wlzoclzawekGmina Włocławek
|
| Gminna Komisja Wyborcza we Włocławku
Adres: w Urzędzie Gminy we Włocławku, ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek
|
| Imię i nazwisko |
Stanowisko |
| Ataniel Stanisław Teofil |
Przewodniczący |
| Kręcicka Małgorzata |
Zastępca Przewodniczącego |
| Bochińska Iwona Anna |
Członek |
| Kiełkowska Agnieszka Małgorzata |
Członek |
| Komorowska Agata |
Członek |
| Krawiecki Marek |
Członek |
| Matysiak Marlena Urszula |
Członek |
| Olejniczak Kira Wanda |
Członek |
| Reniec Katarzyna |
Członek |
|
|
MIESIĄC WRZESIEŃ 2018 12 wrzesień (środa) Godz. 14:30 - 15:30 13 wrzesień (czwartek) Godz. 8:00 -11:00
14 wrzesień (piątek) Godz. 11:00 - 14:30
15 wrzesień (sobota) Godz. 9:00 – 12:00
17 wrzesień (poniedziałek) Godz. 12:00 - 24:00
18 wrzesień (wtorek) Godz. 8:00 – 10:00
19 wrzesień (środa) Godz. 13:00 – 15:00
20 wrzesień (czwartek) Godz. 8:00 – 11:00
21 wrzesień (piątek) Godz. 12:00 – 14:00
24 wrzesień (poniedziałek)Godz. 8:00 – 10:00
25 wrzesień (wtorek) Godz. 10:00 – 12:00
26 wrzesień (środa) Godz. 14:00 - 24:00
27 wrzesień (czwartek) Godz. 8:00 – 10:00
28 wrzesień (piątek) Godz. 8:00 -11:00 MIESIĄC PAŹDZIERNIK 2018 1 październik (poniedziałek)Godz. 8:00 – 10:00
2 październik (wtorek) Godz. 14:00 – 16:00
3 październik (środa) Godz. 9:00 – 10:00
4 październik (czwartek) Godz. – 14:00 – 15:00
5 październik (piątek) Godz. 9:00 – 10:00
8 październik (poniedziałek) Godz. 10:00 – 11:00
9 październik (wtorek) Godz. 9:00 – 10:00
10 październik (środa) Godz. 13:00 – 14:00
11 październik (czwartek) Godz. 9:00 – 10:00
12 październik (piątek) Godz. 11:00 – 12:00
15 październik (poniedziałek) Godz. 10:00 – 11:00
16 październik (wtorek) Godz. 14:00 – 15:00
17 październik (środa) Godz. 9:00 – 10:00
18 październik (czwartek) Godz. 10:00 – 13:00
19 październik (piątek) Godz. 12:00 - 14:00
20 październik (sobota) Godz. 10:00 – 11:00
21 październik (niedziela) Od godz. 8:00 - głosowanie |