Wybory Samorządowe 2018

Logo Państwojej Komisjii Wyborczej
  • Wybory Samorządowe
    Rzeczypospolitej Polskiej

    2018

  • Logo KBW

Terytorialne komisje wyborcze

Gminy Dane komisji Dyżury
miasto radziejozwMiasto Radziejów
Miejska Komisja Wyborcza w Radziejowie
Adres: w Urzędzie Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
Imię i nazwisko Stanowisko
Juszczyńska Aleksandra Agnieszka Przewodniczący
Szyszkowska-Jankowska Jadwiga Zastępca Przewodniczącego
Badeusz Cezary Tomasz Członek
Drzewucka Jadwiga Maria Członek
Gąsiorowska Genowefa Członek
Góralska Eliza Monika Członek
Ignasiak Ewa Członek
Kaczmarek Joanna Członek
Wojciechowski Sylwester Stanisław Członek
12 wrzesień od 14:30 do 16:00 13 wrzesień od 12:00 do 17:00 14 wrzesień od 12:00 do 17:00 15 wrzesień od 09:00 do 12:00 17 wrzesień od 12:00 do 00:00 21 wrzesień od 13:00 do 15:30 24 wrzesień od 12:00 do 16:00 25 wrzesień od 12:00 do 16:00 26 wrzesień od 12:00 do 16:00 oraz od 18:00 do 00:00
gmina bytonzGmina Bytoń
Gminna Komisja Wyborcza w Bytoniu
Adres: w Urzędzie Gminy w Bytoniu, 88-231 Bytoń
Imię i nazwisko Stanowisko
Roszak Żaneta Przewodniczący
Uważyńska Sylwia Małgorzata Zastępca Przewodniczącego
Bykowski Maciej Członek
Kotas Paulina Członek
Kuropatwa Agnieszka Członek
Olczak Anna Helena Członek
Polatowska Małgorzata Członek
Seroczyńska Urszula Członek
Sikorska Teresa Aleksandra Członek
12 września 2018 (środa) od 15:00 do 17:00 1. Roszak Żaneta, 2. Kuropatwa Agnieszka, 3. Uważyńska Sylwia Małgorzata, 4. Olczak Anna Helena, 5. Polatowska Małgorzata 13 września 2018 (czwartek) od 14:00 do 18:00 1. Roszak Żaneta, 2. Kuropatwa Agnieszka, 3. Bykowski Maciej, 4. Olczak Anna Helena, 5. Uważyńska Sylwia Małgorzata 14 września 2018 (piątek) od 13:00 do 16:00 1. Bykowski Maciej, 2. Sikorska Teresa Aleksandra, 3. Seroczyńska Urszula Bożena, 4. Polatowska Małgorzata, 5. Uważyńska Sylwia Małgorzata 15 września 2018 (sobota) od 10:00 do 14:00 1. Roszak Żaneta, 2. Olczak Anna Helena, 3. Kotas Paulina, 4. Polatowska Małgorzata, 5. Uważyńska Sylwia Małgorzata 17 września 2018 (poniedziałek) od 14:00 do 24:00 1. Bykowski Maciej, 2. Kotas Paulina, 3. Kuropatwa Agnieszka, 4. Olczak Anna Helena, 5. Polatowska Małgorzata, 6. Roszak Żaneta, 7. Seroczyńska Urszula Bożena, 8. Sikorska Teresa Aleksandra, 9. Uważyńska Sylwia Małgorzata 18 września 2018 (wtorek) od 14:00 do 17:00 1. Roszak Żaneta, 2. Olczak Anna Helena, 3. Polatowska Małgorzata, 4. Bykowski Maciej, 5. Sikorska Teresa Aleksandra 19 września 2018 (środa) od 14:00 do 17:00 1. Sikorska Teresa Aleksandra, 2. Seroczyńska Urszula Bożena, 3. Kuropatwa Agnieszka, 4. Kotas Paulina, 5. Uważyńska Sylwia Małgorzata 20 września 2018 (czwartek) od 12:00 do 18:00 1. Kotas Paulina, 2. Roszak Żaneta, 3. Bykowski Maciej, 4. Polatowska Małgorzata, 5. Sikorska Teresa Aleksandra 21 września 2018 (piątek) od 12:00 do 16:00 1. Seroczyńska Urszula Bożena, 2. Kotas Paulina, 3. Bykowski Maciej, 4. Uważyńska Sylwia Małgorzata, 5. Kuropatwa Agnieszka 24 września 2018 (poniedziałek) od 12:00 do 17:00 1. Sikorska Teresa Aleksandra, 2. Seroczyńska Urszula Bożena, 3. Kuropatwa Agnieszka, 4. Uważyńska Sylwia Małgorzata, 5. Polatowska Małgorzata 25 września 2018 (wtorek) od 12:00 do 17:00 1. Bykowski Maciej, 2. Roszak Żaneta, 3. Kotas Paulina, 4. Olczak Anna Helena, 5. Uważyńska Sylwia Małgorzata 26 września 2018 (środa) od 14:00 do 24:00 1. Bykowski Maciej, 2. Kotas Paulina, 3. Kuropatwa Agnieszka, 4. Olczak Anna Helena, 5. Polatowska Małgorzata, 6. Roszak Żaneta, 7. Seroczyńska Urszula Bożena, 8. Sikorska Teresa Aleksandra, 9. Uważyńska Sylwia Małgorzata 27 września 2018 (czwartek) od 12:00 do 17:00 1. Seroczyńska Urszula Bożena, 2. Kuropatwa Agnieszka, 3. Olczak Anna Helena, 4. Kotas Paulina, 5. Roszak Żaneta 28 września 2018 (piątek) od 10:00 do 16:00 1. Bykowski Maciej, 2. Kotas Paulina, 3. Kuropatwa Agnieszka, 4. Olczak Anna Helena, 5. Polatowska Małgorzata, 6. Roszak Żaneta, 7. Seroczyńska Urszula Bożena, 8. Sikorska Teresa Aleksandra, 9. Uważyńska Sylwia Małgorzata
gmina dobreGmina Dobre
Gminna Komisja Wyborcza w Dobrem
Adres: w Urzędzie Gminy w Dobrem, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre
Imię i nazwisko Stanowisko
Kardasz Marek Przewodniczący
Hrupek Renata Małgorzata Zastępca Przewodniczącego
Fabisiak Marianna Teresa Członek
Malicka Danuta Elżbieta Członek
Milińska Karolina Członek
Pantuchowicz Agnieszka Członek
Rogiewicz Jadwiga Kazimiera Członek
Szcześniewicz Izabela Członek
Witkowska Justyna Członek
Dyżury Gminnej Komisji Wyborczej w Dobrem, w związku z przyjmowaniem do rejestracji zgłoszeń list kandydatów na radnych i kandydatów na wójta, będą pełnione w siedzibie Urzędu Gminy Dobre ul. Dworcowa 6 (I piętro, pokój nr 19): • w dniu 12 września 2018 r. w godzinach od 14.30 do 15.00, • od dnia 13 września 2018 r. w dni powszednie w godzinach od 13.00 do 15.00, • w sobotę 15 września 2018 r. w godzinach od 11.00 do 13.00, • w dniu 17 września oraz 26 września 2018 r. dyżury będą pełnione od godz. 13.00 do godz. 24.00. Dyżury dodatkowe Gminnej Komisji Wyborczej w Dobrem, w związku z przedłużonym terminem przyjmowania zgłoszeń kandydatów na wójta, będą pełnione w siedzibie Urzędu Gminy Dobre ul. Dworcowa 6 (I piętro, pokój nr 19) od dnia 28 września 2018 r. do 2 października 2018 r. w dni robocze w godzinach od 14.00 do 15.00.
gmina osiezcinyGmina Osięciny
Gminna Komisja Wyborcza w Osięcinach
Adres: w Urzędzie Gminy w Osięcinach, ul. Wojska Polskiego 14
Imię i nazwisko Stanowisko
Guźlewski Paweł Piotr Przewodniczący
Dąbrowiecka Anna Krystyna Zastępca Przewodniczącego
Barczak Barbara Członek
Izydorczyk Justyna Członek
Kralska Katarzyna Członek
Sobczyńska Gabriela Honorata Członek
Tumiński Zbigniew Członek
Weznerowicz Sylwia Członek
Woźniak Elżbieta Anna Członek
Przyjmowanie zgłoszeń kandydatów na radnych 12.09.2018r. godz. od 16:00 do 17:00 13.09.2018r. godz. od 15:00 do 17:00 14.09.2018r. godz. od 15:00 do 18:00 15.09.2018r. godz. od 10:00 do 14:00 17.09.2018r. godz. od 16:00 do 20:00 i od 20:00 do 24:00 Przyjmowanie zgłoszeń kandydatów na wójta 18.09.2018r. godz. od 16:00 do 18:00 19.09.2018r. godz. od 15:00 do 17:00 20.09.2018r. godz. od 16:00 do 18:00 21.09.2018r. godz. od 16:00 do 18:00 24.09.2018r. godz. od 16:00 do 18:00 25.09.2018r. godz. od 16:00 do 18:00 26.09.2018r. godz. od 16:00 do 18:00 i od 20:00 do 24:00
miasto i gmina piotrkozw kujawskiMiasto I Gmina Piotrków Kujawski
Miejska Komisja Wyborcza w Piotrkowie Kujawskim
Adres: w Urzędzie Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim
Imię i nazwisko Stanowisko
Pietrzak Katarzyna Anna Przewodniczący
Szymańska Marta Zastępca Przewodniczącego
Goc Lilla Krystyna Członek
Kwaśna Dorota Magdalena Członek
Merder Wincenty Franciszek Członek
Mrówczyńska Aleksandra Członek
Roskosz-Pietrzak Barbara Członek
Waszak Jan Członek
Wiliński Jerzy Teofil Członek
13.09.2018 - w godz. 16.00 – 19.00 14.09.2018 - w godz.16.00 – 18.00 15.09.2018 - w godz. 10.00 – 12.00 17.09.2018 - w godz. 18.00 – 24.00 18.09.2018 - w godz. 16.00 – 18.00 19.09.2018 - w godz. 16.00 – 18.00 20.09.2018 - w godz. 16.00 – 18.00 21.09.2018 - w godz. 16.00 – 18.00 22.09.2018 - w godz. 10.00 – 12.00 24.09.2018 - w godz. 16.00 – 18.00 25.09.2018 - w godz. 16.00 - 18.00 26.09.2018 - w godz. 18.00 – 24.00
gmina radziejozwGmina Radziejów
Gminna Komisja Wyborcza w Radziejowie
Adres: w Urzędzie Gminy w Radziejowie, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, II piętro
Imię i nazwisko Stanowisko
Nowakowski Mirosław Jan Przewodniczący
Wojciechowska Mariola Krystyna Zastępca Przewodniczącego
Dominiak Jadwiga Członek
Kaniewska Karolina Członek
Kapelińska Magdalena Członek
Kińska Katarzyna Członek
Kołodziejska Joanna Anna Członek
Matuszewska Arleta Ewa Członek
Ozimińska Edyta Żaneta Członek
12.09.2018 r. 14.00 - 15.30 13.09.2018 r. 12.00 - 18.00 14.09.2018 r. 12.00 - 18.00 15.09.2018 r. 9.00 - 12.00 17.09.2018 r. 12.00 - 24.00 18.09.2018 r. 12.00 - 14.00 19.09.2018 r. 12.00 - 14.00 20.09.2018 r. 12.00 - 14.00 21.09.2018 r. 12.00 - 14.00 24.09.2018 r. 14.00 - 18.00 25.09.2018 r. 14.00 - 18.00 26.09.2018 r. 14.00 - 24.00 Komisja pełni dyżury w sali nr 207 (II piętro).
gmina topozlkaGmina Topólka
Gminna Komisja Wyborcza w Topólce
Adres: w Urzędzie Gminy w Topólce, pok 23, 87-875 Topólka
Imię i nazwisko Stanowisko
Dogoński Zygmunt Przewodniczący
Wujkiewicz Waldemar Feliks Zastępca Przewodniczącego
Dziubińska Grażyna Członek
Kolibowska Elżbieta Członek
Kosmalska Joanna Członek
Makowski Józef Członek
Małecki Piotr Członek
Mrozińska Jolanta Członek
Pesta Jadwiga Członek
w dni pracy urzędu w godz. 10.00 - 15.00 z wyjątkiem: 15.09.2018r. w godz. 08.00 - 12.00 17.09.2018r. w godz. 10.00 - 24.00 26.09.2018r. w godz. 10.00 - 24.00